Studentredacteur en huis-grinch Pip ten Velde vindt de INTRO vooral ‘cringe’. “Niks voor mij.” Studentredacteur en Intro-papa Tijmen Bartels vindt de INTRO op zijn beurt ‘fucking geweldig’. Maar wie heeft gelijk? Dat onderzoeken ze in deze video tijdens de kroegentocht waarin de grootste INTRO-hater van de redactie langzaam lijkt te ontdooien. “Ik neem mijn woorden een klein beetje terug. Dit is best leuk.”
Rubrieken
Gerelateerde artikelen
SaxNow Loopt Stage bij de schoonmaak: van poepsporen tot vergeten vuilniszakken (VIDEO)
Altijd al willen weten wie jouw lokaal schoonmaakt of hoe de broodjes in de kantine worden gemaakt? In SaxNow Loopt Stage onthullen we de geheimen achter de schermen van Saxion. In aflevering 1 loopt Sterre (21) mee met schoonmaakster Jackie (62). “Ik ga dit niet aan mijn moeder vertellen, want dan moet ik dit thuis ook doen.”
SaxPraat: Afstudeerfeestje
Het is al langer een onderwerp op Saxion: hoe ziet de afstudeerceremonie eruit? Duidelijk is dat een commissie gaat kijken hoe het anders kan. Maar wat wil jij als student eigenlijk? Wil jij afstuderen met alle toeters en bellen? Of is alleen het ophalen van het papiertje genoeg?
SaxPraat: Gemeenteraadsverkiezingen
Woensdag gaan we naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen. Gaan de studenten hun stem uitbrengen? En weten ze eigenlijk op wie ze kunnen stemmen en van welke partij deze mensen van zijn?